Huvide määramiseks saadab Äripäev klientidele neil päevil vastava ankeedi. Eesmärgiks on, et info Äripäeva kümnetest toodetest ja teenustest jõuaks täpselt õige sihtgrupini.
Viimase 8 kuu jooksul on Äripäev koostöös tarkvaaraarenduspartneri Uptime'iga töötanud välja kasutajakogemust parandava metoodika, mille eesmärgiks on saata lugejale vähem, aga selle võrra kvaliteetsemaid huvipõhiseid e-kirju.Muudatused on tingitud tänavu
mais jõustuvast Euroopa isikuandmete kaitse üldmäärusest, mida Äripäev kasutab kliendikommunikatsiooni muutmiseks laiemalt.
Põllu- ja metsamajandusuudised toob sinuni mugavalt, üks kord nädalas, reedeti ilmuv uudiskiri. See on huvlistele tasuta ja uudiskirja saajate listiga saad liituda SIIN.