Teenindusbüroodes järgime kõiki turvalisuse nõudeid: järgime 2+2 reeglit, desinfitseerime käsi, pärast iga kliendi teenindamist puhastame pinnad, teenindusbüroos saab korraga viibida 1-2 klienti.
2. mail algas PRIAs otsetoetuste, üleminekutoetuste ning maaelu arengukava pindala- ja loomapõhiste toetuste taotluste vastuvõtt. See on kõige suurema taotlejate arvuga toetus, mida PRIA välja maksab. Selleks, et saaksime aidata võimalikult paljusid kliente, on meie teenindusbürood avatud kõigil tööpäevadel kell 9.00-16.00. Selleks, et oleks võimalik järgida kõiki viiruse leviku tõkestamiseks vajalikke meetmeid, teenindame ainult eelnevalt aja broneerinud kliente. Aja saate broneerida kas meie kodulehe kaudu või helistades teenindusbüroodesse. Kontaktid leiate SIIT.
Soovitame siiski tungivalt esitada oma dokumendid ja taotlused võimalusel läbi e-kanalite (e-PRIA, e-post), et haigestumise risk viia võimalikult madalale. Kuni teenindusbüroode avamiseni toimub kogu suhtlus PRIA ja klientide ning koostööpartnerite vahel kas telefoni, e-posti või kirja teel.