Autor: Põllumajandus.ee • 8. detsember 2020

Koroonakriis lõi tootearenduse sassi

Eesti toidutööstuste sõnul on ootamatult alanud koroonakriis keeranud Eesti inimeste eelistused täielikult tagurpidi. Pikaajalised trendid tootearenduses, nagu väikepakendite ja mugavustoidu võidukäik, on tänavustele prognoosidele alla jäänud ja comebacki teevad perepakkides baastooted. Samas on viimased aastad toonud kaasa ka muutusi, mida ükski kriis tagasi pöörata ei suuda, arutlevad tööstuste juhid.
Pagaritööstusettevõtte Lantmännen Unibake Balti regiooni tegevjuhi Asso Lankotsi sõnul on toidutööstustes juba pikka aega olnud kõige olulisem trend tervislikkus.
Foto: Äripäev AS

Fookus number üks: tervisetooted

Liitu Põllumajanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Põllumajanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Meelika Sander-SõrmusPõllumajandus.ee juhtTel: 555 33 789
Jaanus SarapuuReklaami projektijuhtTel: 5166 960