Kalanduse Teabekeskuse juht Toomas Armulik nentis 11. veebruaril toimunud kampaania “Kala kõlab hästi!” avaüritusel, et kodumaisest kalakasvatusest tarbijad suurt midagi ei tea. "Vaja on reklaamnägu sektorist," sõnas ta.

- Kalanduse Teabekeskuse juht Toomas Armulik.
- Foto: Rasmus Laisk
Eelmise aasta teisel poolel tegi Eesti konjuktuuriinstituut uuringu, eesmärgiga teada saada kuidas rahvas suhtub Eesti vesiviljelejate toodangusse, ehk mida üldse teatakse-arvatakse kodumaal kasvatatud kalast. Küsitluses osales 1925 vastajat. Kalanduse Teabekeskuse juht tõi sellest uuringust välja oluliseima.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Vasika elu algus määrab tema tuleviku. Kui veel mõnikümmend aastat tagasi piisas sellest, et loom sai sooja ja piima, siis tänane teadmine ja tehnoloogia on muutnud vasikakasvatuse palju täpsemaks ning kontrollitumaks. Farmides räägitakse „kuldse tunni“ olulisusest ja automatiseeritud söötmissüsteemidest, mis on vähendanud haigusi ja muutnud töö inimestele kergemaks.