• 12.02.21, 09:00

Toomas Armulik: Vesiviljelussektor vajab oma reklaamnägu

Kalanduse Teabekeskuse juht Toomas Armulik nentis 11. veebruaril toimunud kampaania “Kala kõlab hästi!” avaüritusel, et kodumaisest kalakasvatusest tarbijad suurt midagi ei tea. "Vaja on reklaamnägu sektorist," sõnas ta.
Kalanduse Teabekeskuse juht Toomas Armulik.
  • Kalanduse Teabekeskuse juht Toomas Armulik.
  • Foto: Rasmus Laisk
Eelmise aasta teisel poolel tegi Eesti konjuktuuriinstituut uuringu, eesmärgiga teada saada kuidas rahvas suhtub Eesti vesiviljelejate toodangusse, ehk mida üldse teatakse-arvatakse kodumaal kasvatatud kalast. Küsitluses osales 1925 vastajat. Kalanduse Teabekeskuse juht tõi sellest uuringust välja oluliseima.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 07.05.25, 12:44
MecoVit® - parim tugi piimalehmale üleminekuperioodi ajal
Üleminekuperiood on lehmale kriitiline – just sel ajal suureneb energiavajadus ja kasvab risk ketoosiks. Baltic Agro poolt pakutav MecoVit® ühendab mikrokapseldatud DL-metioniini, koliinkloriidi, betaiini ning B2- ja B12-vitamiini, toetades maksa ainevahetust, söömust ja energiataset, et lehm saaks uue laktatsiooni alustada tugevamana.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Põllumajandus esilehele