Kalanduse Teabekeskuse juht Toomas Armulik nentis 11. veebruaril toimunud kampaania “Kala kõlab hästi!” avaüritusel, et kodumaisest kalakasvatusest tarbijad suurt midagi ei tea. "Vaja on reklaamnägu sektorist," sõnas ta.

- Kalanduse Teabekeskuse juht Toomas Armulik.
- Foto: Rasmus Laisk
Eelmise aasta teisel poolel tegi Eesti konjuktuuriinstituut uuringu, eesmärgiga teada saada kuidas rahvas suhtub Eesti vesiviljelejate toodangusse, ehk mida üldse teatakse-arvatakse kodumaal kasvatatud kalast. Küsitluses osales 1925 vastajat. Kalanduse Teabekeskuse juht tõi sellest uuringust välja oluliseima.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Muuga sadamas laaditi hiljuti laev MV GREEN K MAX 1, mille pardale paigutati 68 500 tonni Eesti nisu. See on erakordne maht, mis näitab nii kodumaise teraviljasektori jõudu kui ka ekspordivõimekust. Scandagra Eesti viljaäri juht Marge Pähkel rõhutab, et taoline operatsioon eeldab sujuvat koostööd kogu väärtusahela ulatuses, head koostööd kokkuostjate vahel ja näitab, et Eesti suudab konkureerida maailma suurimate viljaeksportijatega.