Kalanduse Teabekeskuse juht Toomas Armulik nentis 11. veebruaril toimunud kampaania “Kala kõlab hästi!” avaüritusel, et kodumaisest kalakasvatusest tarbijad suurt midagi ei tea. "Vaja on reklaamnägu sektorist," sõnas ta.

- Kalanduse Teabekeskuse juht Toomas Armulik.
- Foto: Rasmus Laisk
Eelmise aasta teisel poolel tegi Eesti konjuktuuriinstituut uuringu, eesmärgiga teada saada kuidas rahvas suhtub Eesti vesiviljelejate toodangusse, ehk mida üldse teatakse-arvatakse kodumaal kasvatatud kalast. Küsitluses osales 1925 vastajat. Kalanduse Teabekeskuse juht tõi sellest uuringust välja oluliseima.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Scandagra Eesti viljaäri juht Marge Pähkel ja teravilja ostujuht Urbo Vilibert tõid stuudiosse värske pildi Eesti ja maailma viljaturust. Põldude olukord Eestis on hetkel muljetavaldav – taliviljad on tihedad kui mets ning taliraps õitseb pikalt ja rikkalikult. Loodetav suur saak seab aga surve alla logistika, kuivatamise ja ladustamise. Urbo Vilibert rõhutas, et päikest on saagi küpsemiseks veelgi vaja, kuid koristuseks tuleb valmis olla – vastasel juhul võib vili minna hapuks juba platsil.