PRFoodsi majandusaasta esimese kvartali auditeerimata esialgne konsolideeritud käive suurenes eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 12,8%, teavitas ettevõte börsiteate vahendusel.

- PRFoodsi tehas Saaremaal.
- Foto: Irina Mägi
„Akuutse koroonakriisi vaibumisel oleme sisenenud perioodi, mida iseloomustavad inflatsioon, taastunud ja kasvanud nõudlus ning toorainehindade drastiline tõus.“, kommenteerib PRFoods ASi juhataja Indrek Kasela. Tema väitel toetab kallinev tooraine märkimisväärselt ettevõtte enda kalakasvatuse tulemusi, kuigi toodete enda hinnatõus tuleb alles järgmisel aastal. Eesti müügi vähenemine on Kasela väitel tingitud asjaolust, et Eesti-suunaline turism ei toimi ja seetõttu on HoReCa sektor väga oluliselt mõjutatud.
Ettevõtte auditeerimata esialgne konsolideeritud käive oli 2021./2022. aasta esimeses kvartalis 14,32 miljonit eurot, suurenedes eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 12,8% (1. kv 2020/2021: 12,7 miljonit eurot), sealhulgas oli müügitõus hulgimüügis 63,3% ja HoReCa sektoris 16,8%. Samuti suurenes käive värske kala ja kalafilee ning suitsutatud toodete tooterühmade lõikes võrdluses eelmise aasta sama perioodiga vastavalt 30,7% ja 11,6%.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Scandagra Eesti viljaäri juht Marge Pähkel ja teravilja ostujuht Urbo Vilibert tõid stuudiosse värske pildi Eesti ja maailma viljaturust. Põldude olukord Eestis on hetkel muljetavaldav – taliviljad on tihedad kui mets ning taliraps õitseb pikalt ja rikkalikult. Loodetav suur saak seab aga surve alla logistika, kuivatamise ja ladustamise. Urbo Vilibert rõhutas, et päikest on saagi küpsemiseks veelgi vaja, kuid koristuseks tuleb valmis olla – vastasel juhul võib vili minna hapuks juba platsil.