PRFoodsi majandusaasta esimese kvartali auditeerimata esialgne konsolideeritud käive suurenes eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 12,8%, teavitas ettevõte börsiteate vahendusel.

- PRFoodsi tehas Saaremaal.
- Foto: Irina Mägi
„Akuutse koroonakriisi vaibumisel oleme sisenenud perioodi, mida iseloomustavad inflatsioon, taastunud ja kasvanud nõudlus ning toorainehindade drastiline tõus.“, kommenteerib PRFoods ASi juhataja Indrek Kasela. Tema väitel toetab kallinev tooraine märkimisväärselt ettevõtte enda kalakasvatuse tulemusi, kuigi toodete enda hinnatõus tuleb alles järgmisel aastal. Eesti müügi vähenemine on Kasela väitel tingitud asjaolust, et Eesti-suunaline turism ei toimi ja seetõttu on HoReCa sektor väga oluliselt mõjutatud.
Ettevõtte auditeerimata esialgne konsolideeritud käive oli 2021./2022. aasta esimeses kvartalis 14,32 miljonit eurot, suurenedes eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 12,8% (1. kv 2020/2021: 12,7 miljonit eurot), sealhulgas oli müügitõus hulgimüügis 63,3% ja HoReCa sektoris 16,8%. Samuti suurenes käive värske kala ja kalafilee ning suitsutatud toodete tooterühmade lõikes võrdluses eelmise aasta sama perioodiga vastavalt 30,7% ja 11,6%.
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Yara on formuleerinud YaraVita® tooted kas vesilahuse või suspensioonina, vastavalt sellele, kuidas ja mis aja jooksul on taimedele toiteelemendid vajalikud. Vesilahus tähendab seda, et toiteelemendid on vees juba eelnevalt lahustatud ning seetõttu on nad taimedele koheselt ja kiiremini kättesaadavad. Samas on nende toimeaeg tänu sellele lühem, kui näiteks suspensioonidel.