Talleggi erikollektsiooni pakendidisaini töötas välja pakendidisaini agentuur KOOR, kelle abil loodi hooajaline erimuster. Rakvere pakendite tuuningu tegi HKScani kauaaegne agentuur Kontuur Leo Burnett. „Niisiis hoidsime seekord kahe brändi pakendikontseptsioone erinevates kätes,“ rääkis HKScan Baltikumi turundusdirektor Janne Laik-Lõhmus ja lisas, et Rakvere rebrändingut ei vajanud, küll aga ühtlustasid nad brändisisest turunduskommunikatsiooni ja Rakvere ja selle alabrändid räägivad nüüd ühte lugu.
Millest tekkis vajadus Talleggi ja Rakvere toodete pakendite uuenduse järele?
Põhjus oli väga lihtne – pakend on toote visiitkaart. Selle järgi teeb tarbija oma esmaostu. Korduva ostu teeb ta juba pakendi sisu järgi ning seejuures peab pakend vastama ka sisule. Talleggi puhul võtsime pakendite uuendused ette põhjusel, et tegime suviste uudistoodete struktuuris väga suured muudatused – tõime turule täiesti uued tooted ja laiendasime tooteportfelli. Maitseprofiilid on nüüd palju lihtsamad ja värskemad. Ilmselgelt peab ka pakend muutunud sisu peegeldama, sest see on üks peamisi turunduskommunikatsioonikanaleid - ilma selleta on väga raske uut sisu tarbija teadvusesse kohale viia.
Täispikka intervjuud Janne Laik-Lõhmusega saad lugeda SIIT.