Tartu Turu juhataja Rene Kiis ütles, et nad on hüppelaud alustavale väikeettevõtjale, sest suurte kaubanduskettide hankelepingud on väiketootjale riskantsed ja oma poe loomine liiga kulukas.

- Tartu turuhoonet külastab iga päev 2000-3000 inimest.
- Foto: Maria Aleksandrovna
“Tartu turu missiooniks on luua ostuelamust ja edendada kohalikku kaubanduskultuuri, pakkuda häid talu- ja aiasaadusi ning käsitööd, harida kõiki osapooli tooraine kasutamises tervislikul toitumisel,“ ütles Tartu Turu juhataja Rene Kiis. Ta lisas, et nad toetavad ka alustavat tootjat-kauplejat ning loovad talle soodsa kauplemise keskkonna igapäevaseks suhtluseks ostjaga. „Oleme hüppelaud alustavale väikeettevõtjale ning meie eesmärgiks on olla Lõuna-Eesti väikekauplejate valik nr. 1.“
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Muuga sadamas laaditi hiljuti laev MV GREEN K MAX 1, mille pardale paigutati 68 500 tonni Eesti nisu. See on erakordne maht, mis näitab nii kodumaise teraviljasektori jõudu kui ka ekspordivõimekust. Scandagra Eesti viljaäri juht Marge Pähkel rõhutab, et taoline operatsioon eeldab sujuvat koostööd kogu väärtusahela ulatuses, head koostööd kokkuostjate vahel ja näitab, et Eesti suudab konkureerida maailma suurimate viljaeksportijatega.