Nõo Lihatööstus on teinud mitmele Euroopa riigile põhjaliku võrdleva analüüsi ja võtnud suurema vaatluse alla kuus riiki. Ettevõtte eesmärk on ekspordi suurendamine 20 protsendi võrra.

- Nõo Lihatööstuse nõukogu esimees Simmo Kruustük.
- Foto: Nõo Lihatööstus
Kodumaine Nõo Lihatööstus osaleb sel aastal olulisimatel välismessidel, et Eesti lihatoodetele ulatuslik ekspordiväljund luua, teatas ettevõte. Juba sel nädalal toimub Helsingis suurmess Gastro, kuhu kogunevad hotelli- ja restoranisektori juhtivad tegijad. „Näeme seal võimalusi laiendada oma kontakte oluliste majutus- ja toitlustusettevõtetega, et neid tulevikus varustada Nõo Lihatööstuse toodanguga. Selleks on juba eelnevalt kokku lepitud mitmed vastavad kohtumised, et jalg korralikult ukse vahele saada,“ kommenteeris Nõo Lihatööstuse nõukogu esimees Simmo Kruustük.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
“Põllumees Toots sündis vajadusest paremini mõista, kuidas Eesti põllumees end tunneb, kui ta vilja fikseerib, ja millised on tema suurimad kõhklused. Tahame pakkuda alternatiivi, mis aitab põllumeestel riske vähendada,” selgitas Scandagra Eesti teraviljaostujuht Urbo Vilibert virtuaalse põllumehe sünnilugu.