• 22.10.14, 17:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ostjad eelistavad lisanditega leivatooteid

Tänasel Eesti Leivaliidu 25. tegutsemisaastale pühendatud konverentsil “Leiba ei asenda” rääkis Rimi Eesti Food ASi ostudirektor Margus Amor, et tarbijad eelistavad aina enam lisanditega leivatooteid.
Margus Amori sõnul võib leivatoodete müügitulemustes märgata, et kliendid otsivad lettidelt ühe rohkem tooteid, milles on kasutatud erinevaid lisandeid. “Näiteks on meie ostjate seas populaarsed lihaleib ning pähklite ja rosinatega leivatooted. Samuti on näha tõusu täisteraleiva tarbimises,” selgitas Amor.
Nii nagu otsivad tootjad uusi lahendusi sortimendi uuendamisel, peavad Amori hinnangul ka jaeketid leidma nippe, kuidas ostjaid enda poodidesse meelitada. ”Väga oluline on kauplustes olevate leivatoodete asukoht ja väljapanek. Siin on Eestil veel näiteks Lätilt ja Leedult palju õppida.” Oma väljapaneku atraktiivsemaks muutmisel on ka Eesti poodides näha nn bake-off-toodete ehk poodides kohapeal valmistatud leibade-saiade valiku suurt kasvu. “See annab kettidele võimaluse teistest eristuda ja luua poekeskkonnas mõnusam õhkkond,” lisas Amor.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.02.25, 09:00
Uued suunad põllumajanduses: Baltic Grain Trade esitleb uusi tootesarju
Eesti põllumajandussektor on pidevas arengus ning muutlik turuolukord ja ilmastikutingimused seavad põllumeestele suuri väljakutseid. Baltic Grain Trade OÜ on usaldusväärne partner, kes aitab Eesti põllumeestel saada oma saagile õiglase tasu ning tagada mullaviljakus ja taimede tervis läbi innovaatiliste lahenduste.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Põllumajandus esilehele