Praegu analüüsimisel olevate trassikoridoride puhul on alternatiivide arv erinevates lõikudes erinev. Metsa- ja põllumaade pindalad selgitatakse välja lõikudekaupa.
"Et anda ülevaatlikumat pilti, moodustasime lõikudest kaks erinevat indikatiivset koridori Tallinnast Läti piirini ja tõime välja metsa-ja põllumaa pindala 50 meetri laiuses koridoris, see on väikese varuga maa-ala, kuhu mahub kogu raudteetaristu ja mille kasutamine metsa- või põllumaana ei ole raudtee rajamisel enam võimalik," selgitab Hendrikson & Ko üld- ja regionaalplaneerimise osakonna juhataja Pille Metspalu. "Kokkuvõttes võib öelda, et Tallinnast Läti piirini kulgeva trassikoridori puhul jääb 50 meetri laiuse koridori alla metsamaad erinevate variantide korral 3,5–5,2 ruutkilomeetrit ja põllumaad 1,5–1,6 ruutkilomeetrit.
Tasub teada
Rail Balticu ajakava
Artikkel jätkub pärast reklaami
SUVI 2014
Tutvustatakse Rail Balticu trassi maakonnaplaneeringute eskiislahendusi.
KEVAD 2015
Avalikustatakse Rail Balticu lõplikud planeeringulahendused.
30. NOVEMBER 2015
Peavad valmima Rail Balticu trassi määramiseks vajalikud maakonnaplaneeringud ja keskkonnamõju strateegilised hinnangud.
AASTAD 2017/2018
Võivad alata Rail Balticu ehitustööd.
AASTA 2022
Eesmärk on saada selleks aastaks valmis võimalikult palju Rail Balticu ehitusest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Raudtee eelprojekti valmides selgub, millises ulatuses on vajalik maa omandamine ja selle eest hüvitise maksmine. Olenevalt asukohast on maavajadus erinev, tulenevalt maapinna reljeefist ja raudtee tehnilistest lahendustest.
“Põllumees Toots sündis vajadusest paremini mõista, kuidas Eesti põllumees end tunneb, kui ta vilja fikseerib, ja millised on tema suurimad kõhklused. Tahame pakkuda alternatiivi, mis aitab põllumeestel riske vähendada,” selgitas Scandagra Eesti teraviljaostujuht Urbo Vilibert virtuaalse põllumehe sünnilugu.