Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Särgava: Küll meiegi kaubamärgid muutuvad nähtavaks laiemale üldsusele
Saidafarmi juht Juhan Särgava näeb asja positiivselt, eelkõige kui hea tahte avaldamise märki.
„Lisada saab niipalju, et eelkõige see raha ise on hea tahte avaldamise märk ja selle otsustuskiirus EL mehhanismi juures ülikiire. Meede ise kohe ei anna midagi. Ta on hästi kaugele ulatuvate tagajärgedega - andeka rakendamise korral aasta tagant saame hinnata, kas ja kui märgatav on turu edenemine neis suundades, kuhu promotsioon rakendatakse. Hetke emotsioonid räägivad seda keelt, et Türgi on Kagu-Aasia ja Aafrika kõrval piimatoodetest rääkides kuidagi varju jäänud. Meie mehed noor- ja lihaloomadega on mõneti päris head äri ajanud türklastega. Nõndasamuti on Vene turg türklastele avatum, kuivõrd nad ei ole polariseerunud lähisündmustesse kuigi tugevalt,“ kommenteeris Särgava. „Lisaraha eraldamine promotsiooni meetmesse lubab selles tegevuses vanade tegijate kõrvale ka uusi. Meie Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoda on sedakorda tegijate hulgas, mille üle võib lausa heameelt tunda. Meiegi kaubamärgid muutuvad nähtavaks laiemale üldsusele.“
Euroopa Komisjon teatas täna, et suunab 2015. aastal põllumeestele oma toodangu reklaamimiseks mõeldud 60 miljoni eurosesse fondi lisaks veel 30 miljonit eurot.
Eesti Aiandusliidu tegevjuht Raimond Strastin kommenteeris Euroopa Komisjoni otsust anda tootjatele toodangu reklaamimiseks lisaraha, kui positiivset otsust.
Euroopa Komisjon teatas täna, et suunab 2015. aastal põllumeestele oma toodangu reklaamimiseks mõeldud 60 miljoni eurosesse fondi lisaks veel 30 miljonit eurot.
Maisi soodsa kasvuperioodi korral võib tekkida probleem, kus tärklisesisaldus silos on optimaalseks söötmiseks liiga kõrge. Seedimata tärklis vatsas ja peensooles langetab söödaväärindust, tekitades loomakasvatajale rahalist kahju.