Euroopa Komisjon teatas täna, et suunab 2015. aastal põllumeestele oma toodangu reklaamimiseks mõeldud 60 miljoni eurosesse fondi lisaks veel 30 miljonit eurot.
Tegemist on järjekordse abistava sammuga aitamaks Euroopa Liidu põllumeestel hakkama saada Venemaa seatud embargoga lääne toidukaupadele.
Dacian Ciolo? Euroopa Komisjoni põllumajanduse ja maaelu arengu osakonnast kommenteeris tänast otsust: "Müügiedendamisprogramm on üks ühise põllumajanduspoliitika vahenditest, mida saab kasutada raskuses olevate tootjate abistamiseks, leidmaks uusi müügikanaleid nii ELi sees kui väljaspool. Et need programmid on kaasrahastatavad, siis tähendab see otsus 60 miljonit lisaeurot oma toodete reklaamimiseks. Kindlasti soovitan seda võimalust kõigil põllumajandustootjatel kasutada."
Kõnealune otsus on lisaabiks juba eelnevalt kinnitatud abimeetmetele puuviljasektoris, kus virsikute ja nektariinide kasvatajaid toetati 33 miljoni euroga ja muu kergelt rikneva puu-ja köögiviljakasvatajad said toetuseks 125 miljonit eurot.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Euroopa Komisjon teatas täna, et suunab 2015. aastal põllumeestele oma toodangu reklaamimiseks mõeldud 60 miljoni eurosesse fondi lisaks veel 30 miljonit eurot.
Saidafarmi juht Juhan Särgava näeb asja positiivselt, eelkõige kui hea tahte avaldamise märki.
Plaanitakse rakendada eraladustamise toetust võile, lõssipulbrile ja mitmetele juustudele.
Eesti Aiandusliidu tegevjuht Raimond Strastin kommenteeris Euroopa Komisjoni otsust anda tootjatele toodangu reklaamimiseks lisaraha, kui positiivset otsust.
27 aasta jooksul on TOBROCO-GIANT arenenud ülemaailmseks kompaktlaadurite liidriks, pakkudes üht kõige ulatuslikumat tooteportfelli selles valdkonnas. Ettevõtte missiooniks on pakkuda intelligentseid lahendusi, mis lihtsustavad igapäevast tegevust erinevates tööstusharudes, olgu selleks siis ehitus, põllumajandus, haljastus või omavalitsused.