• 08.01.15, 10:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Estover siseneb kodujuustu-turule

Eesti juustutootja Estover laiendab oma tegevust ja alustab sellest aastast kodujuustu tootmist. Uue tooteliini avamiseks tegi Estover 1,6 miljoni euro suuruse investeeringu.
Ettevõtte juhi Hannes Pritsi sõnul nägid nad vajadust oma tooteportfelli ümberorienteerumiseks, kuna Venemaa turule müüdava juustu kogus on oluliselt vähenenud, ent nõudlus kodujuustu järele nii Eestis kui teistel lähiturgudel üha kasvab. “Tegime investeeringu kasvava turupotentsiaaliga tootegruppi, kuna juustu eksportimine idaturgudele ei pruugi olla jätkusuutlik ja nägime katmata nišši kodujuustu sortimendivalikus,” selgitas Prits.
Eestis ainulaadse tehnoloogiaga toodetud kodujuustu eristab konkurentidest lõhkumata ehk suuremate teradega kodujuust, mis tagab tootele paremad maitseomadused ja säilivuse.
Esimene toode, kodumaisest toorpiimast valmistatud Piimameister Otto kodujuust, on Eestis müügil alates sellest nädalast. Toode on pakendatud 220, 330 ja 440 grammistesse pakenditesse ning on hinnatasemelt kodumaistest konkurentidest odavam.
Pritsi sõnul on kodujuustu tootmisvõimsuseks esialgu 200 tonni kuus, kuid suure müügiedu korral on plaanis investeeringute toel seda vähemalt kahekordistada. “Esimese eksportturuna oleme sihikule võtnud Soome, kus Estoveri kodujuustu on võimalik osta alates märtsist,“ lisas Prits.
Ettevõte jätkab ka juustu tootmisega samas mahus, keskendudes senise turuosa hoidmisele.
United Estover Group OÜ tegeleb piimatoodete müügi ja tootmisega aastast 1992. Gruppi kuuluvatest ettevõtetest on suuremad Estover Piimatööstus OÜ, Estover OÜ, Eesti Juustu Tootmise OÜ ja Deline OÜ. Ettevõte tugineb 100% Eesti kapitalil ja annab tööd enam kui 200-le inimesele. United Estover Group on Eesti juustuturu liider ligikaudu 40%-lise turuosaga. Ettevõtte tuntumad kaubamärgid on Traditsiooniline Eesti Juust, Hollandi Leibjuust Originaal, Piimameister Otto, Vene Juust ja Hiirte Juust ning Royal Blue.
Lisaks omatoodetele tegeleb ettevõte ka importbrändide turustamisega, esindades Eestis selliste kaubamärkide nagu Philadelphia, President, Bergader jt tooteid.
 

Seotud lood

Uudised
  • 26.09.14, 09:57
Valio: poepiima antibiootikumid ei jõua
Käisime uurimas Valio Eesti ASi Laeva Meiereis, kas piim võib sisaldada antibiootikume ja kas need võivad olla inimesele ohtlikud ning mis saab mittesobivast toorpiimast.
Uudised
  • 19.06.14, 10:00
Valio investeeris ligi miljon eurot vadaku tootmisse
Investeering võimaldab nüüd juustutootmise kõrvalproduktina valmistada ka 6-protsendilise kuivainesisaldusega vadakut, mis suunatakse peamiselt ekspordiks.
Uudised
  • 12.10.17, 12:24
Leedu piimatööstus läks Estoveri vastu kohtusse
Leedu piimatööstus AB Žemaitijos Pienas läks OÜ Estover vastu kohtusse, kuna leiab, et eestlased rikuvad nende kaubamärgiomaniku õigusi, kirjutas ERRi uudistesportaal.
  • ST
Sisuturundus
  • 30.09.24, 11:35
Ebastabiilne majanduslik olukord põllumajanduses: kuidas kaitsta saaki ja säästa targalt
Põllumajandusturu ebastabiilne majanduslik olukord nagu muutlikud väetise- ja teraviljahinnad ning kasvavad tootmiskulud on peavaluks igale põllumehele. Keeruline seis sunnib põllumehi rohkem arvutama ja investeeringutest saadavat kasu kaaluma. See olukord määrab otseselt taimekaitsevahendite üle otsustamise. Kuidas säästa, kuid samal ajal saada maksimaalset tulu?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Põllumajandus esilehele