Coca-Cola on omale võtnud eesmärgi muuta piim miljardi dollari brändiks.

- Coca-Cola hakkas piima tootma
- Foto: EPA
Ettevõte on jõud ühendanud USA piimatootjatega, loomaks filtreeritud, kõrge proteiinitasemega, madala suhkrutasemega ning laktoosivaba disainerpiima Fairlife. Pudeli hind on ligi 4 dollarit, mis on tavapiima hinnast kaks korda rohkem. Oma esimesel müügiaastal teenis Fairlife ligi 90 miljonit dollarit müügitulu, vahendab Bloomberg.
Piim on üks Coca-Cola hiljutisi katseid, et kompenseerida üha vähenevast limonaaditarbimisest tulenevat kasumi langust. Coca-Cola usub, et ettevõtte jõupingutused tasuvad ära ning nende toode kogub üha enam populaarsust.Juba aastakümneid on USA piimatööstus pidanud vaeva nägema, et inimesed huvituksid piima joomisest, kuna üha rohkem on hakatud tarbima taimseid jooke nagu soja- ja mandipiim. USA põllumajandusministeeriumi andmetel kukkus piima joomine 2013. aastal 71 liitrile inimese kohta. Piima tippaeg oli 1945. aastal, kui keskmine ameeriklane tarbis ligi 158 liitrit piima aastas.Karastusjoogihiid ei kavatse Coca-Cola Venturing and Emerging Brandsi haru juhi Scott Uzzelli sõnul piimatootjate tegevusse sekkuda. “Nemad teavad piimatoodetest rohkem kui keegi teine ning meie tunneme tarbijaid,” märkis ta.www.aripaev.ee
Artikkel jätkub pärast reklaami
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Scandagra Eesti viljaäri juht Marge Pähkel ja teravilja ostujuht Urbo Vilibert tõid stuudiosse värske pildi Eesti ja maailma viljaturust. Põldude olukord Eestis on hetkel muljetavaldav – taliviljad on tihedad kui mets ning taliraps õitseb pikalt ja rikkalikult. Loodetav suur saak seab aga surve alla logistika, kuivatamise ja ladustamise. Urbo Vilibert rõhutas, et päikest on saagi küpsemiseks veelgi vaja, kuid koristuseks tuleb valmis olla – vastasel juhul võib vili minna hapuks juba platsil.