Munade müük on püsinud lihavõtteperioodil aastate lõikes stabiilsena
Munade müük on viimaste aastate lihavõtteperioodil püsinud stabiilsena. Iga elaniku kohta ostetakse Eestis vähemalt 2 muna ja kodudesse varutakse hinnanguliselt kokku 3 miljonit valget kanamuna.
Munade müük saab hoo sisse tavapäraselt juba paar nädalat enne lihavõttepühade nädalavahetust. „Kahjuks eelistab üle 50% tarbijatest importmuna ja sageli on selle põhjuseks teadmatus,“ selgitab Eesti suurima kodumaise munatootmise Dava Foods juht Vladimir Sapožnin.
Scandagra Eesti AS tegevjuhi Eigo Siimu sõnul on põllumajandusvaldkonna süda koostöö ja vastastikune usaldus. Pärast esimest kümmet kuud ametis tõdeb ta, et sektor on küll keerulises seisus, kuid just nüüd on kõige olulisem seista põllumehe kõrval ja aidata tal raskused üle elada.