Esmakordselt on põllumajandustehnika juures kasutatud hübriidmootorit, millel on
elektriline ja diisel-elektriline töörežiim. Elektrimootoril on 30 kWh liitiumaku. Mootori vaikne ja heitmevaba töö võimaldab kasutada seda edukalt ka sisetingimustes. Diiselmootori töötamisel laeb samaaegselt ka aku. See lahendus võimaldab vähendada diiselmootori väljundvõimsust poole võrra, ilma et see mõjutaks laaduri töö efektiivsust. Lisaks saab teleskooplaaduri kasutamisel sageli esineva madala koormusega töö või tühikäigu ajal käitada ülekannet ainult elektriliselt. Tänu mootori väiksusele võimaldab see vähendada kütusekulu ja süsinikdioksiidiheitmeid kuni 30%.
Kulusid saab vähendada ka elektriaku laadimisega elektrivõrgust või päikesepaneelidest.