Autorid: Sigrid Sõrmus, Põllumajandus.ee • 19. mai 2021
Ainult tellijatele

Kuidas suhelda tarbijaga pidevalt muutuvas maailmas?

AS E-Piim Tootmine juht Jaanus Murakas rääkis Piimafoorumil sellest, kuidas muutuvas maailmas tarbijaga suhelda ja milline on piimanduse tulevik töösturi silmade läbi.

Jaanus Murakas leiab, et vaja on kommunikatsiooniplaani, milles peaks ühiselt kokku leppima ja milles kõik saaksid kaasa rääkida.
Autor: Raul Mee

„Tihti räägitakse põhitrendidest ja kõrvaltrendidest. See on paradoksaalne lugu, et teinekord on need kõrvaltrendid tarbijatele hulga olulisemad põhitrendist. Kui sa paned farmi kõrvale päikesepatareid üles, arvab tarbija, et oled keskkonnasõbralik ning tubli farmer ja sinu piima ta joob. Meile tundub see aga paradoksaalne võrreldes kogu selle murega, mis ühe farmi manageerimisega igapäevaselt käib, kuid me peame aru saama, milline on praegune kogu aeg suurenev linnastunud elanikkond. Kui linnainimesed meie tooteid ei osta, siis maainimeste tarbimisest meile ei piisa,“ ütles Jaanus Murakas.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Pollumajandus.ee suurtoetajad:
Pollumajandus.ee toetajad:
Sigrid SõrmusPõllumajandus.ee juhtTel: 555 14 990
Ana TilksonReklaamimüügi projektijuhtTel: 545 60 150