AS E-Piim Tootmine juht Jaanus Murakas rääkis Piimafoorumil sellest, kuidas muutuvas maailmas tarbijaga suhelda ja milline on piimanduse tulevik töösturi silmade läbi.
- Jaanus Murakas leiab, et vaja on kommunikatsiooniplaani, milles peaks ühiselt kokku leppima ja milles kõik saaksid kaasa rääkida. Foto: Raul Mee
„Tihti räägitakse põhitrendidest ja kõrvaltrendidest. See on paradoksaalne lugu, et teinekord on need kõrvaltrendid tarbijatele hulga olulisemad põhitrendist. Kui sa paned farmi kõrvale päikesepatareid üles, arvab tarbija, et oled keskkonnasõbralik ning tubli farmer ja sinu piima ta joob. Meile tundub see aga paradoksaalne võrreldes kogu selle murega, mis ühe farmi manageerimisega igapäevaselt käib, kuid me peame aru saama, milline on praegune kogu aeg suurenev linnastunud elanikkond. Kui linnainimesed meie tooteid ei osta, siis maainimeste tarbimisest meile ei piisa,“ ütles Jaanus Murakas.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänasel Eesti Põllumajandus-Kaubanduskoja (EPKK) Piimafoorumil räägivad nii Eesti kui rahvusvaheliselt tunnustatud eksperdid piimatootmise trendidest ning ressursse säästvast tootmisest.
27 aasta jooksul on TOBROCO-GIANT arenenud ülemaailmseks kompaktlaadurite liidriks, pakkudes üht kõige ulatuslikumat tooteportfelli selles valdkonnas. Ettevõtte missiooniks on pakkuda intelligentseid lahendusi, mis lihtsustavad igapäevast tegevust erinevates tööstusharudes, olgu selleks siis ehitus, põllumajandus, haljastus või omavalitsused.