Eesti piimatootjad külastasid Israeli ja Ungari lüpsifarme, et leida lahendus probleemile, kuidas on võimalik hoida kari tervena, nii, et loomad vähemalt 4 laktatsiooni karjas püsiks.

- Eesti piimatootjad külastasid Israeli ja Ungari lüpsifarme
- Foto: Artur Gavronski
Piimafarmi effektiivsus seisab kolmel sambal:
Artikkel jätkub pärast reklaami
- Piimatoodang lehma kohta;
- Koresööda kvaliteet;
- Lehmade eluiga.
Hetkel kuum
Vaata galeriid, kuidas ehitus edeneb
Artikkel jätkub pärast reklaami

- Eesti grupp firmas Afimilk
- Foto: Agribalt AS
Israelis külastatud farmides on kasutusel 1-faasiline kinnislehma ratsioon s.t et kogu kinnisperioodil söödetakse ainult ühte söödaseguga ja ettesöötmist ei toimu.
Israeli
Artikkel jätkub pärast reklaami

- Ooteala ja samas ka kuuma ilmaga jahutusala
- Foto: Agribalt AS
Poegimislaut:
Artikkel jätkub pärast reklaami
Artikkel jätkub pärast reklaami

- Poegimislaut
- Foto: Agribalt AS
Mõned päevad hiljem sõitis Agribalt AS koos koostööpartneritest piimakarjakasvatajatega Ungarisse. Reisi eesmärk sama, teha endale selgeks sealsed parimad strateegiad. Seal külastati 740 lehmaga farmi, kus samuti on saavutatud väga hea tervislik seisund lehmadel.

- Ungari farm
- Foto: Agribalt AS
Lehmade arv: 740
Artikkel jätkub pärast reklaami
Piimatoodang: 11000 kg
Ketoosikahtlaste arv: 3 ( valgu/rasva suhe üle 1,3)
Reisil nähtu kohta saab pikemalt uurida Agribalt AS juhilt Artur Gavronskilt, tel.
+3725029123.
Vaata lisaks:
www.agribalt.ee.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui piimahinnad on kõrged, siis keskenduvad farmerid toodangu maksimeerimisele ning ei pane teinekord tähelegi probleeme, mis tekitavad neile rahalist kulu. Kui piimahinnad on madalad, siis näitavad farmerid rahakao vastu üles märksa suuremat huvi. Täpselt nii on ka lood diagnoosimata ainevahetushaigustega.
“Põllumees Toots sündis vajadusest paremini mõista, kuidas Eesti põllumees end tunneb, kui ta vilja fikseerib, ja millised on tema suurimad kõhklused. Tahame pakkuda alternatiivi, mis aitab põllumeestel riske vähendada,” selgitas Scandagra Eesti teraviljaostujuht Urbo Vilibert virtuaalse põllumehe sünnilugu.