Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium saatis kooskõlastusele tarbijakaitseseaduse muudatused, mis keelavad tõendamata keskkonnaalaste väidete ja märgiste kasutamise turunduses, mida tuntakse ka rohepesuna.

- Keskkonnaväidete- ja märgiste kasutamine muutub selgemaks.
- Foto: Põllumajandus.ee
Kaubanduses esineb väga palju erinevaid keskkonnaalaseid väiteid ja märgiseid, mistõttu on tarbijatel keeruline orienteeruda. Euroopa Komisjoni uuring näitas, et 150-st toodete kohta käivast keskkonnaväitest olid 53 protsenti tarbijat eksitavad ja 40 protsenti ebamäärased. Seega puutuvad tarbijad kokku ka keskkonnaväidetega, mis reklaamivad tooteid või teenuseid küll keskkonnasõbralikuna, kuid tegelikult ei pruugi nad seda olla või vähemalt ei tugine info konkreetsetele andmetele.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Vasika elu algus määrab tema tuleviku. Kui veel mõnikümmend aastat tagasi piisas sellest, et loom sai sooja ja piima, siis tänane teadmine ja tehnoloogia on muutnud vasikakasvatuse palju täpsemaks ning kontrollitumaks. Farmides räägitakse „kuldse tunni“ olulisusest ja automatiseeritud söötmissüsteemidest, mis on vähendanud haigusi ja muutnud töö inimestele kergemaks.