Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium saatis kooskõlastusele tarbijakaitseseaduse muudatused, mis keelavad tõendamata keskkonnaalaste väidete ja märgiste kasutamise turunduses, mida tuntakse ka rohepesuna.

- Keskkonnaväidete- ja märgiste kasutamine muutub selgemaks.
- Foto: Põllumajandus.ee
Kaubanduses esineb väga palju erinevaid keskkonnaalaseid väiteid ja märgiseid, mistõttu on tarbijatel keeruline orienteeruda. Euroopa Komisjoni uuring näitas, et 150-st toodete kohta käivast keskkonnaväitest olid 53 protsenti tarbijat eksitavad ja 40 protsenti ebamäärased. Seega puutuvad tarbijad kokku ka keskkonnaväidetega, mis reklaamivad tooteid või teenuseid küll keskkonnasõbralikuna, kuid tegelikult ei pruugi nad seda olla või vähemalt ei tugine info konkreetsetele andmetele.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Muuga sadamas laaditi hiljuti laev MV GREEN K MAX 1, mille pardale paigutati 68 500 tonni Eesti nisu. See on erakordne maht, mis näitab nii kodumaise teraviljasektori jõudu kui ka ekspordivõimekust. Scandagra Eesti viljaäri juht Marge Pähkel rõhutab, et taoline operatsioon eeldab sujuvat koostööd kogu väärtusahela ulatuses, head koostööd kokkuostjate vahel ja näitab, et Eesti suudab konkureerida maailma suurimate viljaeksportijatega.