Euroopa Liiduga liitumise järel hakkas elu Eestis kiiresti edasi arenema. Piirid ja turud avanesid, tehnoloogia ja IT sisenes igasse valdkonda, autod on hübriidid ja toidu toob koju robot. Kalurgi sooviks päiketõusul mõrda vaatama minna korraliku paadiga ja tuua kaldale saak, mida moodsalt edasi töödelda.
Suure kalalaeva kapten unistab uuest kõrgtehnoloogilisest ökonoomse mootoriga alusest, mida kasutada traali vedamisel efektiivselt ja keskkonnahoidlikult. Kas meil on lootust jõuda koguni hübriid- või gaasimootoriga kalalaevade kasutamiseni? Veel mitte, sest kehtivate Euroopa Liidu reeglite taustal ei saa kalur ise otsustada, millist laeva ta püügil kasutab, milline on selle mootor ja kuidas püüki kõige tõhusamalt korraldada. Otsust piirab laevastikuregistri lagi, mis takistab ajaga kaasas käimist nii majanduslikult kui ka keskkondlikult.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Üleminekuperiood on lehmale kriitiline – just sel ajal suureneb energiavajadus ja kasvab risk ketoosiks. Baltic Agro poolt pakutav MecoVit® ühendab mikrokapseldatud DL-metioniini, koliinkloriidi, betaiini ning B2- ja B12-vitamiini, toetades maksa ainevahetust, söömust ja energiataset, et lehm saaks uue laktatsiooni alustada tugevamana.