• 29.11.22, 12:47

Vaid 10% Eesti inimestest loeb toidu esmakordsel ostmisel selle märgistust

Maaeluministeerium alustas teavituskampaaniaga „Vaata hinnast edasi!“, mis kutsub kõiki tarbijaid lugema toidu pakendil olevat infot, et ostuvalikute tegemine muutuks teadlikumaks ning märgistust loetaks rohkem. Uuringud näitavad, et toidu esmakordsel ostmisel loeb alati selle märgistust kõigest iga kümnes inimene.
Hinnast kaugemale vaatamine on oluline selleks, et ostja ei pettuks tootes.
  • Hinnast kaugemale vaatamine on oluline selleks, et ostja ei pettuks tootes.
  • Foto: Liis Treimann
Toidumärgistuse lugemine on praegu eriti oluline, kuna üldise hinnatõusu mõju nii tootjatele kui ka tarbijatele üha suureneb. „Ühelt poolt sunnib sisendite hinnatõus tootjaid muutma pakendeid väiksemaks ning hinnakonkurentsis püsimiseks ka toodete koostist. Teisalt on tarbijad praegu hinnatõusu tõttu eriti hinnatundlikud, mistõttu valikute tegemisel vaadatakse eelkõige just hinda,“ lausus Maaeluministeeriumi toiduohutuse osakonna nõunik Hellika Kallaste.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.05.25, 17:40
Vaata videost, miks maailmaturg reageerib närviliselt isegi väikesele ilmaolude muutusele
Scandagra viljaäri juht Marge Pähkel selgitab, kuidas globaalsed ilmastikunüansid, dollarikurss ja fondide ootused kujundavad nisu hinda. Kuigi maailma nisuvarud kasvavad – prognoositakse lausa 10 miljonit tonni lisasaaki –, on turu meeleolu kõikuv. Üksainus külmalaine Venemaal või kuivus Hiinas võib tõsta hindu või tekitada turgudel paanikat.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Põllumajandus esilehele