Orkla Grupi hiljutise jätkusuutlikkuse uuringu kohaselt leiab kaks kolmandikku Eesti inimestest, et vegani ja taimse toidu valik poelettidel pole piisav ega lihtsasti leitav. Taimsetest alternatiividest tunnevad Eesti inimesed puudust ka väljas söömas käies.

- Orkla Eesti, mille alla kuuluvad eestlastele tuntud brändid nagu Kalev, Põltsamaa, Pai Smuuti ja Naturli, 2021. aasta toodangust moodustas vegetaarne toit 93% käibest.
- Foto: Orkla Eesti
Uuring viidi läbi Skandinaavias ja Balti riikides: Eestis, Lätis, Leedus, Soomes, Rootsis, Taanis ja Norras. Uuringu järgi on kaubanduses ja toidukohtades pakutava taimse toidu valikuga enim rahul soomlased.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Taimede toitumises loeb iga detail – alates mullastiku tasakaalust kuni väetamisõige koguse ja parima ajastuseni. Polar® Fast N 15.5 on eriline lämmastikväetis, mis tagab kiire ja efektiivse toitainete omastamise ning aitab tõsta teravilja saagikust ja saagikvaliteeti, parandades terade proteiinisisaldust.