Orkla Grupi hiljutise jätkusuutlikkuse uuringu kohaselt leiab kaks kolmandikku Eesti inimestest, et vegani ja taimse toidu valik poelettidel pole piisav ega lihtsasti leitav. Taimsetest alternatiividest tunnevad Eesti inimesed puudust ka väljas söömas käies.

- Orkla Eesti, mille alla kuuluvad eestlastele tuntud brändid nagu Kalev, Põltsamaa, Pai Smuuti ja Naturli, 2021. aasta toodangust moodustas vegetaarne toit 93% käibest. Foto: Orkla Eesti
Uuring viidi läbi Skandinaavias ja Balti riikides: Eestis, Lätis, Leedus, Soomes, Rootsis, Taanis ja Norras. Uuringu järgi on kaubanduses ja toidukohtades pakutava taimse toidu valikuga enim rahul soomlased.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Looduslikud ja poollooduslikud rohumaad sobivad küll karjatamiseks ning neilt võib saada arvestatava koguse heina, ent paraku ei ole selliste heinamaade silo lüpsikarja jaoks piisavalt kvaliteetne. Kvaliteetse silo saamiseks peab farmipidaja olema valmis panustama maa ettevalmistusse, kultuurtaimede külvamisse, väetamisse ja õigeaegsesse hooldamisse.