Autor: Põllumajandus.ee • 8. aprill 2022

Uuring: ligi 70% Eesti inimestest pole kaubanduses pakutava taimse toidu valikuga rahul

Orkla Grupi hiljutise jätkusuutlikkuse uuringu kohaselt leiab kaks kolmandikku Eesti inimestest, et vegani ja taimse toidu valik poelettidel pole piisav ega lihtsasti leitav. Taimsetest alternatiividest tunnevad Eesti inimesed puudust ka väljas söömas käies.
Orkla Eesti, mille alla kuuluvad eestlastele tuntud brändid nagu Kalev, Põltsamaa, Pai Smuuti ja Naturli, 2021. aasta toodangust moodustas vegetaarne toit 93% käibest.
Foto: Orkla Eesti

Uuring viidi läbi Skandinaavias ja Balti riikides: Eestis, Lätis, Leedus, Soomes, Rootsis, Taanis ja Norras. Uuringu järgi on kaubanduses ja toidukohtades pakutava taimse toidu valikuga enim rahul soomlased.

Liitu Põllumajanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Põllumajanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Meelika Sander-SõrmusPõllumajandus.ee juhtTel: 555 33 789
Jaanus SarapuuReklaami projektijuhtTel: 5166 960